back in black.

Jag är en riktig periodare. Och så är det verkligen med allt. Mat, klädstilar, träning, till och med vänner kommer och går i perioder. Och kanske är det just därför mitt bloggande också lever i en berg och dalbana där inläggen ena dagen sprutar och sen kommer torkan. Men orden är det aldrig något fel på.
Just nu har det hänt en hel del både tråkiga och roliga saker i mitt liv och kanske är det just denna känslomässiga kamp som gör att behovet av att yttra sig växer så starkt? Oavsett så kanske jag ska dyka upp här lite mer nu när jag uppenbarligen, enligt min kropp har något att säga. Kanske är det så att när en pusselbit i ens liv saknas så måste man fylla hållet temporärt med andra saker och sysselsättningar. Och om pusselbiten är någon man ofta ventilerade hos så är det kanske inte så konstigt att sysselsättningen kräver ord och ord och ack så många ord. Men inte fan ska det bli någon självdestruktivtbloggande där vi alla vill skära oss i armen i slutändan. Nej de är åter igen dags för mig att dela med mig utav alla galenskaper som försigår i mitt huvud. Jag vet jag blir själv förvånad ibland. Känner dock att tv-serien New Girl, som för övrigt är den bästa serien i hela världen, ger mig stöd i min personlighet, För de finns fler som jag (mig?) jag är inte ensam, Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0