Tisdag

Träningsvärken från ridningen börjar kännas i lår och rygg.
Idag är de jordens sämsta väder och de snöade imorse, kom igen, 3 Maj och de snöar är INTE okej!!!
Idag handlade bara om att skriva klart uppsatsen från tidigare kurs samt göra ind. uppgiften för denna. slit å slät
Skulle skjusa hem mormor, brukar ta en timme, tog fyra.
Ett körfält hela öppet hela vägen in till stan och hela vägen hem. HELT JÄVLA OTROLIGT!!
Dessutom passade min bil på att dö när jag låg i de ända öppna körfältet vilken INTE var populärt kan jag säga, som tur var fick jag liv i bilen och lyckades rulla iväg!!!
Kvällen körde vi stenhårt på gympan och emd tanke på träningvärken som redan cirkulerar i min kropp lär jag knappast kunna gå imorgon..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0