Onsdag

Har laddat ner både den ena och den andra serien men hinner ju aldrig kolla på dom!!!
Fan, ligger flera avsnitt efter nu! Måste finna tid, men känns sådär att prioritera bort hemuppsats för gossipgril måste jag säga, eller vad säger du Ola? Är de lugnt eller?!

Både föreläsning och seminarie/redovisning idag. KÄMPA!!!
Lite mindre än en månad kvar av år 1 på universitetet. 1 down 2 to go!!
Bara att härda och hålla ut, sista rycket nu!

Stressade till dagis och fick en riktigt mysig eftermiddag med mina bröder.
De har lärt sig pressa mig på glass kan jag säga och blivit mycket busigare.
Det märks att W börjar bli äldre och att E utnyttjar sin roll som storebror.
Kommer in i vardagsrummet och de sitter och stoppar in papper i öronen på varandra.
I nästa sekund ligger E med ryggstödet till soffan på W och försöker pressa honom på att få någon leksak!
herregud, men kul är det :)

kvällen bjöd på premier för fast and the furious 5.
Jag och ett flertal av mina maskar var där.
Måste säga att den var jättebra, kan också ha varit sällskapet och hela kvällen men filmen var faktiskt bra, kan verkligen se om dem, vilket jag lär behöva göra när M vill se den haha!
Bättre än de andra tycker iallfall jag.
Krävs endel för att en häftiga bilar/avklädda brudar/vapen pang-pang film ska gå i lås hela vägen igenom men det hade de faktiskt lyckats me! Härligt!!
Nu måste jag sova, om 7 timmar ska de skrivas uppsats nr 2 & 3 herregud de tar fan aldrig slut!



kan dessutom meddela att jag går som en kamel av all träningsvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0