Wihoo!!

Jasmin ringde nyss. Paketet från hm har anlänt :)
Ny kläning here we come, tyvärr kan jag nog inte använda den förens i sommar..

Eftersom jag tappade mitt busskort så var jag tvungen att köpa nytt 1350kr för 90dagar tycker jag är väldigt dyrt, dåååååliga studentpriser sl har måste jag säga. Dessutom pratar dom om att höja priserna ännu mer till nästa termin.. Tillslut kommer de vara värt att betala flera miljoner för att bo innanför tullarna när de kostar skjortan att åka in dit om man bor utanför.. Hur ta man sig från Lidingö? ska jag simma över eller? Eller från mamma? får ju börja gå imorgon om jag ska vara framme till midsommar.. NEJ BOJKOTT på sl priserna..

Igår kom iallfall nya desperathousewives avsnittet ut så vi mös till de och för första gången på länge somnade jag innan halv 1 :D känndes riktigt bra måste jag säga!!



Smält smält smält!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0