Halvvägs framme!

Vaknade imorse med jordens magvärk, känndes som hela jorden skulle gå under. Mådde extrem dåligt och febern hängde kvar efter nattens trauman. Var upp och drack vatten och snöt mig typ 1 gång i timmen. Tydligen hade jag varit så täppt att jag snarkat som en karl haha!
Ush och fy, men de kunde inte hjälpas för här skulle de skrivas teoriprov...
Funderade på att skippa sminket men kom på att man ska ju fotas, och de misstaget har jag redan gjort på min passbild så time for make up!
Off till vägvärket eller förlåt nu heter de ju trafikverket.
In och fotas, vart vell sådär men okej haha får vell se den dagen de kommer.
Helt sjukt när man får se hur de kommer att se ut, shiiit!!
Ajja in och skriva provet, vart hur nervös som helst där inne och fick BARA BARA sannorlighetsfrågor!
seriöst, varenda fråga typ hur stor i riksen att du dör vid bla och bla..
Asso, jag hade pluggat som en galing kom igen släng på mig några frågor om släpet eller alla farliga ämnen, partiklar, sträckor och kan fan namnge varenda farliga molekyl men nej då, hur stor är chansen att du dör vi vänstersväng, ursäkta men i vems körbok finns den med i? Inte min iallfall!!
Ajja hur som helst..
JAG KLARADE SKITEN :D Såååååå glad, känndes grymt!!
7 minuter kvar tog jag mod till mig och blundade..
och mellan fingrarna kunde jag kisa fram en grön färg. de var Godkänt!!
Vart nästan mer nervös efter, började skaka haah!
Jag och M åkte hem och firade med amerikanska pannkakor och nutella :)
Sen åkte jag till körskolan för en dubbellektion, sista innan uppkörningen.
var dock lite distraherad efter all nrevositet jag haft i kroppen men de gick bra överlag haha!
Aaah, helt slut, att vara spännd tar verkligen på krafterna.
Nu bär de av till stallet, får se om jag klarar av dressyren ikväll haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0