Tisdag

TRÄNINGSVÄÄÄÄÄRK!
Känns som senorna på insidan av mina lår har krympt under natten och jag går som jag kissat på mig.
AjAjAJ!!! Ska vell inte klaga men det blev ett hårt ridpass i måndags och jag somnade vid 23 och klev upp ur sängen vid halv 1 efter att M ringt och väckt mig ett flertal gånger haha. jag är tröööött!!
Han inte med mycket utan fick ett spontant infall och åkte hem till M.
Tittade på film som jag inte kommer på vad den heter nu... humm nått bankrån haha
Tog oss 40 minuter att välja film, det blev till och med kö av par baksom oss som vi fick släppa förbi, snacka om beslutsångest. Men när man har pojkvän/flickvän så blir det mer så att man är den levande filmkritiker som sett alla filmer som visats senaste åren liksom, men de blev en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0