The card is here

Innan föreläsningen tog jag en tripp till brevlådan som jag spänt vakat över denna morgon. Och där låg de lilla fina brevet från ja trafikverket och räkningen men bortsätt från den från vägvärket eller vilket fan av alla värken som nu gerut körkorten. Så skjus till posten och hämta. Tror jag satt i bilen i 10min och bara tittade på det :)
Kan man bli gladare eller? Nepp! Min körkort är här och okej man blir vell aldrig nöjd med sina bilder men de skiter jag i för det är MITT MITT MITT KÖRKORT och jag är så jävla bra och så jävla glad så jag bryr mig inte (än)



Nöjd som aldrig förr visade jag stolt upp kortet för alla som passerade min väg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0