serieholc

Okej, kom precis på det sämsta med den serieslav jag blivit.. Jag klarar ju inte av när avsnittet tar slut och jag inte kan få tag på nästa. Som en knarkare som letar i förortensslum efter sitt begär finkammar jag hela jävla internet för en glimt av nästa avsnitt. De gick så lång att jag ett tag klippte ihop alla preklipp inför olika avsnitt till desperathousewives när den nya sesången aldrig släpptes så jag kunde få ihop nästan 3 avsnitt av klipp så jag kunde räkna ut vad som skulle komma.. ÅÅåh jag är beroende. OMG vad gör man nu?? jag sitter med begär efter nästa avsnitt och uppdaterar sidor som besatt. Måste hitta ny serie att följa innan abstinenesen blir förstor..


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hahaha du är inte ensam om det gumman känner igen mig så väl!! Nu när de är pause med one tree hill och goosip så har jag börjat förja vampire diaries I love it så rekomenderar den varmt ;) Kollar 3 avsnitt varje kväll typ hahah!! Det är hemskt för jag måste verkligen plugga :P

2011-03-24 @ 15:12:50
URL: http://misspersian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0