review

Igår plågade min kära ridlärare oss igenom ännu en ridlektion med sitsen, SITSEN! men ska sitta i en jäkla trekant, rumpbenen och skrevet, efter 50 minuters nedsittning skumpandes kan jag säga att de gör ONT ONT ONT! Skrevet värker och låren ömmar.. Men ingen rast och ingen ro, inte nog att modernatur kastar snö på oss som de vore luft så har temperaturen sjunkit till dryga nollan. INTE OKEJ, jag säger bara det! hade fan dunjacka på mig idag :(

Idag var en arbetsdag och jag var på GL och håller på att lägga upp och göra utbildning, det är kul när man arbetar mot något som ska presenteras och lära andra och där man får dela med sig av egna erfarenheter och föra alla tips vidare! Fick massa nya pass dessutom så det var bra!

Sen bar de av till träningen för ett härlig arobicspass, mycket trevligt!
Efter bad vår tränare mig stanna kvar och frågade om jag kan tänka mig att börja leda!!!
De behöver någon som kan avlasta lite pass och sedan ta över! SUPERKUL!! Självklart som den endorfin junkin jag är sa jag JAA! Så hon ska ringa mig så ska jag börja lära mig, visserligen kan jag nästan utantill deras program men de är ändå kul och behövligt! Så de ska bli superkul!! Så kanske blir några pass redna i vår :)
Enda jag skräckar för, förutom att glöma stegen är att nu måste jag klara av alla övningar och ALLA tittar på en att man gör det!!
Herregud 8 + 8 tvåstegsarmhävningar följt av 8 + 8 vanliga armhävnar precis efter, är de jag är mest rädd för hahaha! aaaaah, måste typ hårdträna nu! Men får ta de med en nypa salt (hoppas jag :S)
Men är ändå supertaggad!

Imorgon blir det programmering för fulla muggar!
Databas here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0