onsdag

Idag har varit en seg dag.
var i skolan och började med programmeringsuppgiften. Gick hyfsat bra och är nästan klar med första :)
Jag och Natta firade med att gå loss på Max med meal och mosarellasticks, ååh de är så gott!
Båda två ahr en förkärlek till just Max, om jag får välja äter jag Max, och mosarellasticksen är ju to die for! vilket jag förmodligen gör i förtid med all fritering emn de skiter jag i. Helldre lever jag ett kort och superbra liv än ett lång och tråkigt liv levandes på citronvatten och morötter (även om de också är gott, men inte bara!)
När jag blev klar åkte jag hem till pappa och hade myskväll med busungarna. Vårdottern var där och jag blev tilldelad lekkaraktären monster som jagade alla barnen runt huset och tog den tillfånga i fängelset i min grotta haha! Jaah ibland kanske barnlekar om man tänker efter inte är så pedagogiska men what the hell, de viktigaste är att de har kul! Sen blev det lite tv mys tills vi alla 3 nästan somnade..
Gud vad jag känner mig trött hela tiden.. humm** inte bra..

Men jag ska nog peppa upp mig lite med nutella, hela dagen är ju redan förtappad so let the tjockisdag fortsätta för all del, åt ju ändå pizza till middag haha (fast de var faktiskt viktväktar pizza)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0