michelle the poetist

Har fått massa märkliga mail på senaste tiden från min gamla blogg.
Folk som har varit inne och kommenterat och sedan länkat til massa porrsidor.
Seriöst, hur tråkigt kan man ha?? Har dessutom inte varit inne där på säkert 5 år, så de är lite mräkligt!
Någon som känner sig träffad??

Ajja, hittade en dikt jag skrivit  som vår engelskalärare i tvåan på gymnasiet tvingade oss att kreativt komma på. Tänkte att ni kan få njuta av min poetiska sida en gång till ;)
Måste erkänna att jag känner mig ganska duktig! haha not

Happiness should be a joy,

Not just vested like a toy

Cherish it, like you never felt it before,

Because one day, you will have it no more

Some people take it for granted,

But haven’t you heard? It´s wanted

Not everybody has felt the biggest joy,

It´s bigger then getting a toy

It´s bigger than the most feelings,

And it can make your soul rise to the sealing’s

When you have it, you just keep smiling

Because when you lose it, you feel like dying.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0