Måndag!

Precis komit hem från en bra ridlektion. Stod hoppning på schemat, lite extra övning för oss inför tävlingen vi ska hoppa på söndag. Som tidigare nämnt är de min första hopptävling så de är lite pirrigt. Men förhoppningvis går de bra haha! Bara lite nerövst. Men de gick ganska bra idag, började lite sämra men fick till allt i slutet så de var skönt att sluta på topp :) Startlistan låg uppe på hemsidan så jag fick hoppa samma häst jag ska ha på söndag, dessutom hoppade jag honom för 2 veckor sen så lite rytm kan vi hoppas jag fått!

Imorgon är de redovisning på ett projekt vi inte riktigt förstår oss på vad vi håller på med :S
Haha vi ska stå där och prata i en kvart om något vi fortfarande inte är helt hundra på haha! De blir vell spännande vad vi tillslut säger, hoppas någon annan grupp börjar så vi får lite inspiration, men ingen i klassen verkar riktigt förstå vad vi helt håller på med eller hur vi ska gå till väga i denna analytiska raport vi ska skriva :S

Imorgon fyller jordens finaste Emelie år, så ska slå in paket och fixa nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0