långkläning?!

Var precis inne på Nelly och kollade lite men kunde knappt koncentrera mig på kläderna. Asso ser man inte till att färga brudarnas utväxt innan man lägger upp en miljon bilder på den. Seriöst asso de såg riktigt whitetrash ut. Stackars blondinen var ju värst men de syns å andra sidan mest på ljust hår. Men de brun och mörkhåriga var inte mycke bättre de. De hade utväxter som gått lite för långt och håren såg alldeles fettiga ut. USHPUSH, nej nu blev de ingen kläning kunde inte ens tänka på något annat. Men tur var vell kanske de haha ;)
Känns som jag laddad upp med flera och det är inte ens April än..
Men historian med långkläningen verkar nog aldrig få sitt slut. Antingen är dom förkorta i längden, eller så ser man höggravid ut för dom är alldeles plufsiga eller så ser man bara jättebred ut. Nej de verkar inte vara meningen att jag ska ha någon. M kunde inte vara lyckligare då han hatar långkläningar :P
Men asso jag har inte hittat än som sitter snyggt på mig!
man får värsta näthinneoutfitbilden men så när man står där i provrummet och de antingen ser ut som man tvättat kläningen i lite för hög värme eller inom närmaste minutrerna kommer få en, nemen oj ska du ha barn??
Då börjar man inse fördelarna med korta kläningar. Dessutom, Om de är sol ute, då blir ju inte bena bruna om de är döljda där under?! Dock till bröllop och så är de jätte vakert. Och jag tycker massa tjejer passar i dem, men varför inte jag?! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0