KÖRKOOOOORT!!!

Så jag kanske har varit lite disträ och haft vädligt ont i magen. De kan ha andra faktorer men framförallt handlade det om nervositet inför dagen. idag hade jag nämnligen uppkörning. Som ni vet klarade jag teorin i måndags och har sedan dess mått lite smått illa haha! Så idag var de dags för uppkörning. Var sååååååå nervös. Fick göra lyskontroll och de gick bra, men sen fick jag motorstopp i rondellen och typ blinkade försent och de vart bara KAOS! ååh då vart jag ju ännu mer nervös.. Dessutom satt vi i bilkö i en kvart haha.
Så när vi kom tillbaka till trafikverket kännde jag bara neeh, dehär är ju verkligen inte godkänt.
Så kännde jag några tårar som trängde sig ut genom ögonen och ran ner på kinden. Han tittade på mig och sa; jag kan säga såhär.. Det är GODKÄNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG OMG OMG!!!! JAG HAR NU KÖRKORT!!!!!!!

Känns helt helt overkliget!



Tack alla underbara för alla gulliga meddelanden! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0