hello my cottonfriend

Känner att jag inte alls var förberedd när vi var i London. Sitter nu här hemma och klickar runt och hittar massa saker som jag vill ha som finns i just london. Självklart var vi faktiskt inte i London bara för att shoppa. Måste ju tänka på M också :P nivet killar har tydligen behov och prioriterar äta, toa, sova och kan klaga på skoskav under en shoppingrunda. Skoskav? Ja men då köper du ett par nya skor ;) thats that haha problem soulved!
nej nu har jag köpt massa fint på hemmaplan, får nöja mig en liten stund till.
Jasmin ringde igår och skulle beställa från hm och undrade om jag ville ha nått. Ups, de blev en klänning! Dessutom klickade jag runt där nu och såg deras senaste så.. humm vem vet! Ååh inte bra!!
Tyvärr ser inte framtiden ljus ut nu när zara ska öppna en webbbutik. Vad ska man ta sig till?
Fast jag gillar fortfarande lite bättre att shoppa i butiken då jag kan prova plagget och sen ta med de hem.
men känslan när det plingar i mobilen och posten har smsat att ett paket har komit till dig, Jaah den känslan är inte helt fel heller :P


Den är påväg!



Denna följde med mig hem häromdagen, men såg nu att den var nersatt på nätet.. Skit också!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hehehe ja om du ska beställa något mer från H&M är jag på för såg något mer jag kände att jag ville ha som inte fanns då :P Jag såg din fina randiga åxå tyckte lite synd om dig hehe men du ska vara nöjd du är så snygg i den ;)

2011-03-05 @ 23:39:13
Postat av: Issa

fint :)!

2011-03-06 @ 00:21:09
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0