Happy sunny day, like the letter Y.. likey likey

Gjorde ett testteoriprov igår och klarade mig med 56 rätt! Aaah känns iallfall lite bättre, men fortfarande många prov kvar att göra!!

Sol skiiiiiiner, den verkligen skiner och temperaturen här på landet är eeh, varmt :) ahha stickan ligger i solen och visar 18 grader, så varmt är de ju inte men några plus njuter vi av. Ett annat plus med sol än att jag får tillfälle att använda alla mina solglasögon jag införskaffade i London, eeh Nej de är nog den största och bästa fördelen :P men också att snön smällter! It makes me sooo soo happy :)
Familjen och alla pojkvännerna åkte nyss hem, så nu är det bara jag och syster yster kvar. Vi ska ta tåget upp till stockholm om några timmar. För imorgon ska vi fira jordens bästa lillebror E som fyllde 4år i tisdags! Dessutom ska vi fördomligen baka devil´s kakan till honom :) åååh härligt!

Undra om man ska gå ut en sväng. sitter bara här och njuter av att solen faktiskt skiner men jag är ändå innomhus ahha! Bra där Michelle!


Är det okej att sitta med solglasögonen på inne och titta ut? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0