growing up

Jag måste säga att jag tycker de är ritkigt snyggt att ha trädtapeter. Vist är man en trendhora som ena dagen svär att man aldrig skulle sätta på sig ett par leggings eller något plagg innehållande axelvaddar och sen vips står man där iförd alla möjliga plagg. Rensade min garderob och jag kan säga att de fanns plagg där jag heldre skulle dö än att sätta på mig idag, men de är trender och modet, It comes and goes. Stort tjockt flätat silverskärp ooh jag kännde mig så snygg och nu skrattar jag och tycker de är förfult för maskerad. Men så är de. Men de är lite skrämmande hur trender saka men säkert smyger sig in i din garderob även om du svurit på att byxor med högmidja skulle man ADLRIG ha på sig, de är ju bara tanter som har. ja men nu sitter man ju här med som och de är ju hur skönt och bekvämt som helst att inte ha hela buken tryckandes i underkant av ett par en storlek för små fornarina jeans som man stod och nästan grät över inne på NK between för att föräldrarna inte kunde förstå varför man behövde 5 likadana. Men dom är ju inte likadana dom här är ju annan slitning och färg!!!
Ååh minnen hahaa! Själv skickade jag små skuld sms till mina föräldrar i tonåren såsom; skjänk pengar till Michelles köpa jeans fond, nu när jag är för tjock för mina egna :(
Vilken förälder vill att sitt barn ska känna sig tjockt liksom :S Ingen! Men så mognar man och jaah eeh, vågar iallfall erkänna att okej nej dom är inte försmå jag bara VILL VILL VILL ha dom beacuse they are to die for!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0