fredag

Kan inte riktigt säga att vår kväll blev som planerat!
Möte upp Emelie vid centralen, påväg för att äta middag bara råkade vi gå in i en skoaffär där Emelie bara skulle visa vilka 2par skor hon köpt dagen innan.. 30 minuter senare kom Emelie ut med ytterligare ett par skor följt av mig med 3 par nya skor.. Ups?!
Detta ledde till att de blev en snabbvisit på donken till middag, följt av en hollywoodmeny på sf och rusa in i reklamen innan filmen! Men vi han iallfall!!
Filmen var sådär måste jag säga. De hände liksom inget stort, känndes som de fattades en handling och den kom aldrig riktigt igång. Läskig från studn till stund men inte aaah hjälp utan oj ups han hoppadefram och skrämdes!
Men bra spelad av skådisarna iallfall, de är alltid något!



ÅÅh, inte bra.. Men fasiken vad fina dom är! "Att de ena paret är så höga att jag redan nu kan räkna ut att jag inte kommer klara en hel kväll i dem" förnuftet har en förmåga att lysa med sin frånvaro ibland kan man säga.
Så de blev två par "åka dit i ballerina, byta till awsome assnygga spuerhöga skor, gå några varv, åka hem i ballerina" skor och ett par gympisar! Bra jobbat Michelle!



 

Kan bara meddela att de är högre i verkligheten än vad de ser ut som på bilden, Ops!






Vi hade våra tvivel på dessa men de är verkligen sååå mycket snyggare på och i verkligheten.
Ser ganska taki ut men grymma på! Dessutom ganska sköna hahah!
jag vet, hur kan dessa vara sköna? Men de var helt ok iallfall
Sen får vi se hur de känns efter en kväll ute men men..



Ett par rediga skor haha, de lär ju behövas dagen efter monstrena innan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0