EMELIE!!!!

JORDENS BÄSTA EMELIE FYLLER ÅR!!!!
Jag vet att min underbara bästa vän inte vill hylla sin födelsedag, men de vill jag!
Vi har varit med om en hel del du och jag min kära,
och det skulle ta år att berätta allt.

Men vi tar ändå en trip down memorylane, for fun <3



Vi går på maskerad!



Jaah, vi festar till på många olika sätt ;)



Vi delar med oss av livserfarenheter



Vi är kulturella



Vi har en enorm humor



Som vanliga människor färdas vi kommunalt (men med lite spex)
TOGAPARTY



Vi är AWSOME


 
Vi har samma intressen ;)



Jaa min fina vi har många fina minnen tillsammans. Skulle kunna lägga upp hundratals flrr bilder på underbara stunder med dig. En dag med dig är aldrig tråkig, du är min bästa vän och jag älskar dig massor!

STORT grattis till underbaraste grymmaste Emelie på födelsedagen!
För mig är din dag viktig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0