days days days

Oj oj vad tiden går.. temperaturen sjunker, solen skiner till och från och äntligen äntligen ser vi snön försiktigt smälta!!
Men förutom att försöka överleva denna nya outhärdliga kurs, försöker jag även få till timmar för teoripluggning. Knappt en vecka till Teori och uppkörning.. Herregud!!! Nervöst! Svårt att få till tid att plugga men förösker. Har laddat ner nått program som jag sitter och försöker göra. Dessutom ska jag hoppa min första hopptävling. Förtydligande på häst!! Så de är mycket pågång just nu!

I helgen är vi ute på landet. Promenader, fikande med släktingar, mysa middagar och lite avkoppling. Var på antikloppis idag och fyndade två väskor :) 80kr för två skinnväskor, säger bara NIIIIIICCCEE! Helt sjukt vad man kan hitta på sånna ställen. helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0