BETYG

Nu värker de i ljumskarna kan jag lova. Först tävla igår och sen red vi dressyrprogram idag. Ojoj alldeles slut och insidan på mina lår värker så jag vet inte ens hur jag ska stretsha dom. Fick påvägen hem från stallet låna Karins bil, vi har ju bara automat men hon har manuell så jag kunde öva sista lite innan uppkörningen som jag inte säger när den är haha, jag lever själv i förnekelse för den! Men iallfall körde runt lite, sista fickparkeringar och sånt. När jag kom hem kastade jag mig på datorn. Och herregud jag hade också äntligen fått svar på betyget på hemtentan.
Med en fin och värmande motivering stårlade det ett B på betygsraden :D
Kan de bli en bättre dag? har mått skit + extrem magsmärta + sjukdom och ändå två guldvärda lyckanden de är ju helt otroligt!! Kan verkligen lägga mig nu med ett STORT leende på läpparna!




Grund designen i min hemtenta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0