Återminning Lördag

Bloggtorkan kommer och går, men jag har faktiskt haft saker att säga men i saknaden efter min kära dator har jag inte kunnat bedra min röda skapelse med någon annan.

I Lördags firade vi Bella!
Förade på LionBar och gick efter lite underförståd övertalning av min kära pojkvän drogs det vidare till entourage.
Jag blev mutad med en dejt to be fair ;P hahaha!
men de var okej, stället kanske inte är hundra med de är ju alltid sällskapet som gör det :)
Men det här med att ställa fram klockan hade jag helt glömt bort och helt plötsligt tittar jag och en trött M, jag känner hur fötterna värker av klackarna jag torterar dom med och klockan var ju lite innan 4 så det var med all rätt jag befriade mina fötter i ett par ballerina och min riddare bar mig till mitt slott.
Eller han erbjöd sig iallfall att bära mig till bussen men jag sa nej, haha de brukar inte sluta väl om de sker efter midnatt ;)
 


Födelsedagsbarnet har bestämt sig för att rött är de nya blonda.
Med all rätt ;)



Okej ångrar redan nu att jag lägger upp bilder från denna kväll. Okej Bella och jag är inte bra på samma bilder, på de jag ser ok ut gör hon något konstigt och jag ser nästan drogad ut på bilderna på henne, så jag gör alla en tjänst och klipper ut oss hahahaa! Och vist jag är kanske inte nöjd med dessa bilder på mig men ibland måste man bjuda på sig själv, eller?



Förutom att jag ser ut som en blandning mellan en man med överbett och en hund så var det iallfall kul att jag träffade Ida mitt i vimlet. Hennes kompis trodde M hade hennes kompis kamera när han satt med min så dom började tjafsa och så fann vi varandra i kaoset. Men trevligt danssällskap fick vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0