Uppsats pågång, Im going crazy :S

Hej jag heter Michelle och jag har spenderat de senaste 2 och ett halft dygnen med att skriva uppsats om bilsemiotik, hur en höna på en elefantshuvud är en dentonation och hur de referensiella rummet får oss att att tänka in retoriken alla rum.
Så nu använder jag endast bergrepp som integration, fiktionsgrader, kategoriretorik, konnotation och analyserar Darth Vader bland massa djur klappandes på ett lamm..
Skulle du säga att det är i avbildningsrummet eller i avbildbarhetsrummet?
Eller kanske det referensiella rummet iallafall? Eller sa du ramrummet?
Vilken dimmension i retoriken befiner du dig i, eller har du redan kommer in i rummet?



Jag behöver Hjälp!

Vad i retorikens filosofi har med It och göra, snälla svara mig?
Tror btw att jag håller på att bli galen, bara en notifikation!


Kommentarer
Postat av: M

Du kommer lösa det älskling det är jag säker på! Vill du veta varför jag vet det`? det är för att du helt enkelt är GRYM!

2011-01-20 @ 00:09:05
Postat av: Michelle

Tack honey! Jag kämpar på..

2011-01-20 @ 10:11:21
Postat av: Sara

Hah, sitter ju och kämpar med samma uppgift och har noll motivation. Skulle försöka få klarhet i vissa ord som vi ska förklara och råkade förvilla mig hit istället. Skönt att man inte är ensam.

2011-01-21 @ 13:31:34
Postat av: Vivi

Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu och har insett att du är förjävligt ful! Kanske dags att 1. Träna 2. Sminka dig bättre 3. Sluta se ut som en stor fet blåst blondin!



:)



2011-01-22 @ 18:19:59
Postat av: Anonym

2011-01-22 @ 18:23:36
Postat av: Jasmin

Vivi du kan bara hålla käften och skaffa dig ett eget liv!!! Säg alldrig något om någon du inte känner!! Det här är en underbar människa som är hur bra som helst på alla vis och snyggast som vissa personer blir aviisar på!!



Michii Love you

2011-01-25 @ 13:43:11
Postat av: Michelle

Men lilla hjärtat, det är vell ingen som kedjar fast dig vid datorn och tvingar dig att läsa. Och hur tragisk är du om du måste sitta och klanka ner på andra människor för att tillfredställa dig själv. Tragiskt. och vem tror du du är och komma och kalla mig ful?! TITTA INTE DÅ din tönt.. Patetiskt att du inte har bättre självinsikt/självrespekt och måste sitta bakom datorn och hacka ner på andras bloggar för att boosta dit eget ego.. Kan inte mer än att tycka synd om dig, förstår inte pointen att klanka på mig.. Har inte dina föräldrar lär dig någonting?

2011-01-30 @ 12:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0