Torsdag

Sitter i skolan och borde börja skriva på del 2 men finner ingen styrka eller motivation..
Sålde nyss två kursböcker, känndes väldigt skönt, speciellt när de är 5 dagar kvar till löning, och jag får ju ingen lön hahaha!
Idag ska jag till körskolan och köra dubbellektioner! Emelie har börjat planera in en till fjällenresa så nu jävlar nåste jag ta kortet. Men de är bara att göra. Han ska bedömma min körning så får vi se vad han tycker! Har dubbellektion inbokad på måndag ochså och sen teorikusr á 10 timmar med start den 1 feb, 4 ggr. Tror de borde hjälpa då jag är i totalt oförmögen att diciplinera mig till att läsa boken. VIll bara pointera att jag faktiskt har läst den sen åkte utomlands över ett halvår och nu glömt så får börja om från början. eller inte helt jag kan ju typ det bästa men de är skönt med repetition och att någon annan pushar än! Men lycka till till mig så får vi se!
Nu måste jag ta mig in i bildsemiotikens värld igen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0