Quepasa?

Fick tillbaka programmeringtentan idag och kunde hoppa högt.
A, de stod verkligen A!!!!!
Trodde först han gjort fel och vågade inte tro de, där satt jag och var rätt att knapp vara godkännt och så fick jag A, det är helt jävla sjukt, ursäkta min franska! Känndes grymt! aaaah! så nu vågar jag säga de för de står verkligen A!

Denna vecka började som vanligt, föreläsning måndags som var så ointressant att klockorna stannade, seriöst de andra lärarna satt och gäspade!
Hon skulle prata om kognition och perception men vart snarare en bilologilektion på latin..
Men de är ju mitt problem för nu ska jag skriva en uppgift om det + skriva/ demostrera grafiskt för ett barn hur fotosyntetiska Visuella bearbetningsprocessen går till. VILKET barn vill ens veta hur fotosyntetiska visuella bearbetningsprocessen går till? hur många barn vet ens vad det är? jag kan berätta att de inte ens är ett ORD!
Finns inte ens på google, GOOGLE!! Jag trodde ALLT fanns där..
Vet att detta egentligen är ett citat för wikipedia men de gäller fan google också.
Det som inte står på google är inte värt att veta!
Gaaaah! inte helt hundra vart jag ens ska börja :S

Iallfall sen var de ridning och de gick ovanligt bra, känndes jättekul!
Tisdag borde jag ha börjat med uppgiften men vaknade 1 låg var i sängen till 3 och sen bara råkade jag börja damsuga madrasserna i sängen som sen spårade ur i damsugning av hela sängstoppen, rummet, och massa annant helt onödigt. Och plötsligt var det kväll och inget gjort..

Idag var jag faktiskt duktig och var i skolan 08.40 men man har liksom ingen kraft så tidigt haha! hur jag än gör måste jag finna kraft haha! Men men..
försökte gå igenom uppgiften med Natta och Jasmin!
Sen åkte jag till dagis och hämtade jordens mysigaste bröder, vi lagade mat tittade på bateman och mös!

Nu kanske är ett tillfälle att börja med uppgiften men min huvudvärk stoppar min förmåga att ens öppna dokumentet..åå inte bra..


Okej de funkar inte att lägga in youtube klippet men tipsar om denna låt!
Lucy Schwarts - life in letters
http://www.youtube.com/watch?v=gGxokS_r1o4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0