Måndag

Måndag och dags för ny kurs. Grafisk kommunikation, jaa vad de nu ska betyda?!
Om jag säger att du blir sjuk av att äta snö, då är det kunskap. Men om det är osant, och jag ljuger, då är de onödig/felaktig kunskap. Men då är de fortfarande information..eller, eller inte, eller ja!?

Ja, jag gick innan den föreläsningen fått sitt slut. Det var provoserat!

Nu har vi fått hundra uppgifter som ska in och som grädde på moset även en härlig hemtenta, bläää!!
Hatar hemtenta, hatar uppsatser hatar allt som innebär att skriva akademiskt! Inte min starka sida, och nej jag vill inte "träna på den" de är inte "nyttigt" och inte "givande" försök inte ens. Det ger magsår, tårar och breakdowns, det är vad det ger, inge jävla självstyrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0