Längdåkning!

Fredag och dags för tenta. Nervositeten låg som en tjock timma över dsv (data och systemvetenskap för er som inte hänger med ;) ) programmeringstentans början närmade sig med storm steg. Cafeterian bjöd oss på mackor så de var lite upppiggande haha, patetiskt om man blir glad för en ostfralla med tomat haha men men. 18.00 kännde jag mig redan klar och lämnade tentasalen, känndes ok, såläng jag inte blir underkänd så blir det bra hahah!! Sen samlades vi alla i foobar vilekt är kårbaren. Dags för förkrök inför tenta-utgången. Jag hade dock andra planer, då Hannah arrangerat en överraskings förkrök emd utgång åt Henrik. Han med lite rosé sen var det ombyttning på toaletten och sving iväg med mig till Hannahs lägenhet dit hos skulle lura dit honom!
Vi hade alla gömt oss i lägenheten och när henrik kom in hoppade vi alla fram och eftersom vi aldrig kom fram till vad vi skulle säga så skrev vi bara rakt ut AaaaaahRR!!!!!! eller nått i den stilen haha! Till råga på allt hade vi alla hans ansikte uppprintat i naturlig storlek utklippt vilet gjorde det hela ännu lite mer creapy! Men kul var det och ni skulle ha sett han minn hahah! Hängde där till midnatt och sen åkte vi till Marie Luvoue, lite fram och tillbaka gjorde att jag & M åkte hem redan vid 2.

Vi hade bestämt att åka till Kungsberget på söndagen då M aldrig har åkt skidor och eftersom jag gillar det så är de kul om han lär sig. och frivilligt utan hot föreslog han faktiskt själv att vi skulle träna på platten dagne innan. Så i lördags gav sig jag, M och min mamma ut i längspåret för lite långdåkning! Hans vurpor gav många skratt med de gick faktiskt ganska bra, men efter 4 km var vi lite slut så vi stannade så!


Redo!!


Mamma tar täten!


Sen åkte vi hem och lagade kyckling med klyftpotatis och tzatsiki (som den grek jag är :P) och fördrev kvällen med lantchips smågodis och Killer film med Aston Kutsher och Katherin Heigel, helt ok film ganska mysig att bara ligga och titta på när man inte orkar röra sig.

Hörde jag träningverk?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0