Def main () : Plugga

Har suttit morgon till kväll och pluggat inför morgondagens programmeringtenta. Känner mig helt manglad, de går liksom inte in mer. Ögonen orkar knappt öppnas och apatin börjar kicka in trots stora doser av naturgodis. Men duktiga har vi varit måste jag säga. Äntligen hemma nu efter alla förseningar på både buss och tåg påväg hem. Melina lagar middag då alla är borta, det blir pannkakor haha!!
Imorgon är de som sagt tenta men de stoppar oss inte, det är bara ner med vinaren och högklackat i väskan och efter tentan kör vi! Festa loss, skaka av all tenta stress och känna noll oro! På söndag kanske jag och M ska åka till Kungsberget och åka skidor! M har aldrig åkt skidor så jag ska leka skilärare haha, kanske slutar med skidskola för hans del och afterski för mig :P Hahaa! Nejdå, de kommer gå så bra, hoppas bara underlaget blir bra nu när temperaturen ändras snabbare än vinden!

Sålänge laddar jag med lite;



Tyvärr slutar låten mitt i men finns ingen bättre :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0