pain

Oj oj dagarna bara flyger förbi, veckorna går fort, hinner knappt med!
Har lidit av konstant träningsverk det senaste dagarna. Spenderade faktiskt fredagen på gymmet, duktig som man är, sedan tittade jag och Murats syrra på när han spelade match vilket vi avslutade med turkiskt drama och popcorn :) Lördagen bestod träningen i form av en konstant fotlutning i form av högklackat, vilket alla tjejer vet att det är en motionsform i sig, När vi firade Måns födelsedag! Trevlig knytis, med den godaste bål jag någonsin druckit och trevligt sällskap, dessutom skackade vi loss på dansgolvet så de känns!
Nytt friskiskoncept, högklackad dans á 5 timmar, förfriskning i form av vin, och styrketräning i form av drinksglas med kondition på dansgolvet! Fri entré! haha kan de bli bättre?!
Söndagen börjades i sängen och ahde nog spenderats där hela dagen om inte Emelie ringde och behövde förstärkning till deras innebandy match. Självklart ställer man upp även om jag faktiskt inte kan så mycket om just innebandy men det gick ändå bra tyckte jag. Haha, trodde nästan jag skulle kräkas påvägen hem haha!
Sen vart det ytterligare ett popcorn inferno och solsidan, började titta på någon ny film Get him to the Greek men orkade inte ens se halva, så de blev nya favisen no odinary family, enda serien vi båda kan komma överrens om att den är bra, annars blir det kamp mellan desperate housewives och entourage!
Nu ska jag iväg till stallet och rida. Uppehålla träningsverken med lite ridning så mina insida lår kommer verka imorgon! Aah min rygg värker, vet inte ens om de är träningverk eller bara smärta haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0