trötter

Idag har jag gjort absolut INGENTING!! Jag frågade M om han tycker det är jobbigt att jag alltid vill göra saker, hitta på grejer och aldrig kan sitta still, hans svar; eeh nej, men det är ju okej att inte göra något en dag..
Politiskt korrekt uttryckt måste jag säga haha! Jag ahr ju varit jättesjuk nu senaste dagarna, igår var kulmen då jag avr helt förstörd men nu börjar de gå mot bättre tider. Feber kommer och går fortfarande men känner mig inte lika risig längre. Men så idag så gjorde vi ingenting. Vaknade vid 1 haha, det är ju sjukt hur länge man kan sova. Sen låg jag och mamma i soffan och tittade på film och gissa vem som var så rastlös att han sprang upp och ner fram och tillbaka, bytte kläder, bytte datorer, bytte program.. Jaa precis.. M!

Men så stod vi i köket runt 22 tiden ikväll, så tittar min mamma och P på varandra och ba; vad ska vi göra ikväll? Fram och tillbaka men tillslut kom de fram till att de skulle gå ut. Duscha, fixa, piffa, jag hitta outfits osv.. Allt gick väldigt fort men från att hela familjen varit hemma till att en syster hem till pojkvän, andra syster hem till sin kompis, mamma och P ut på krogen även M som skulle skjusa och sedan dra ut med sina kompisar.. Och helt plötsligt var jag själv.. eller själv och själv jag har ju katten som mamam sa.. Men seriöst SJÄLV!!!! en LÖRDAG!!!!
Så nu sitter jag här.. Anledningen att jag inte följde med var för att jag skulle jobba på min tenta men all fokus försvann när alla bara drog. Förut kunde jag bara stoppa i hörlurarna och köra, men nu sitter jag och lyssnar på varenda ljud som är. M fick kolla igenom alla rum innan dom åkte och jag har tänt alla lampor i hela huset, men jag kan inte hjälpa det att jag är mörkrädd. Jag är nog världens mörkräddaste 20-åring haha! Pinsamt jag vet, men vad ska man göra :S så nu sitter jag här med en skål popcorn i tystnaden med spotlights på mig och andas snabbt.. Herregud vilket fegis jag är, men ute är det ju mörkt.... Bajs! Kan dom komma hem?!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hade kommit till dig gullet om jag bara visste att du va själv!! Trode inte M skulle lämna dig ensam hemma!! :P

2011-02-13 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0