trött på att frysa

Trotsade vintern och bar idag strumpbyxor under jeansen, tjokstickade tröja, den varmaste jackan jag kunde hitta, mössa vantar ja hela kitet. Så skrattar ni när jag kommer där till skolan i min polarexpeditionoutfit, men jag rokar inte frysa mer! VÅGA VÄGRA FRYSA! jag är sååå trött på att frysa varje jävla dag. jag fryser när jag vaknar, jag fryser i skolan, jag fryser ännu mer när jag går utomhus, jag fryser när jag är inne när jag är hemma när jag sover. De är fan ett oändligt frysande, så nu orkar jag inte frysa mer, har ju knutar i hela ryggen för man spänner sig 27/7. Och nu har jag ju en enorm mängd kläder på mig och fyser gör jag nästan inte alls.. SKÖNT! Tyvärr blir man ju jättesvettig såfort man sitter nära ett fönster och solen ligger på för då då passar det att vara varmt!! VAD ÄR DE HÄR!!! kan de bara bli vår nu... NU TACK! vad ska jag göra? Panta tomflaskor? källsortera? Inte festa? Be? säg mig så gör jag de, för min och alla andra i detta kalla avlånga lands skull!
FÖR nu ger jag snart upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0