sweet

åååh, jag ah råkat spärra min kort via nätet köp så jag kan inte shoppa online.
Försöker köpa två kläningar men går ju inte, och jag förstår inte hur man fixar en ny säkerhetskod när man råkat spärra sin :S

Li Dress SEK 269, Jeane Blush - NELLY.COMOneshoulder Drape Dress SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM

Dom ska bli mina, måste bara försöka mig förstå swedbank!
ÅÅh i sommar, när man är härligt brun eller röd i mitt fall ;)
Den korallfärgade behöver ett skärp sen redy to go!

VIll ha sommar nuuuu!! Aja får vell trösta mig med att solen iallfall skiner ute, men dedär 16 minusen kan vi vell skippa eller?!


Kommentarer
Postat av: tasha

åhh vad snygga! :D hoppas det löser sig med korten! kika gärna in hos mig om du har tid <3

2011-02-24 @ 10:59:24
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Mycha

Tack! ja nu har de äntligen löst sig!

Du har inte lämnat någon adress!?

2011-03-05 @ 10:52:46
URL: http://mycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0