SJUK :(

Blääää, vaknade upp denna morgon efter några ynka timar sömn och insåg något jag kanske borde ha insett för en vekca sen för då hade jag inte suttit i denna sits.. Jag är sjuk.. Halsen värker, näsan rinner, haft feber flera nätter i rad och bara ignorerat. Nu börjar även illamåendet krypa sig på och svettningarna.. Mår inte alls bra. Sov knappt någonting inatt och vaknade hela tiden.. Peppar peppar det var ett tag sne jag var sjuk så det är vell min tur igen. Antar att bacillerna har en lista på alla människor och så börjar odm beta av den och tids nog är det din tur igen.. Tränade iallfall igår, kanske inte var så smart men har lite träningverk idag vilket känns bra!

Dessutom är jag stressad att börja med hemtentan, men kommer verkligen ingen vart :S vet inte vart jag ska börja eller sluta... Aaah vill bara börja men går inte om man inte knäcker en idé att jag sen ska rita den blir ju ett mysterium i sig haha men en sak i taget!!

När M inte är nära kan jag lyssna hur mycker jag vill på denna låt. Inte hans top 10 om vi säger så. Jag har nynnat på den sen i fredags haha. Vet inte om han stör sig på att jag sjunger samma låt hela tiden eller faktumet att jag bara sjunger visa bitar av sången (jag kan ju hela men man väljer ju dom bästa delarna eller hur ;) haha)

Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0