moments

Såpp, 2 och 23 minuter innan sluttiden på hemtentan var den färdigskriven pdf formaterad och inskickad. Den omtalade hemtentan är nu finito. Så nu gottfolk är det bara att hålla tummarna de kommande 3 veckorna för godkänt, och lite till om de går. haha!

Helgen har varit bra, Fredagen var de hemma mys, eller snarare tacos, skriva klart hemtentan och somna på soffan med choklad i munnjipan haha! 
Lördagen hade jag lite självpyssel, färgade ögonfransarna, la ansiktsmask, fixade naglarna och tyckte allmänt mycket om mig själv! På kvällen bar det av till Hanna Bannan som fyllde och precis flyttat in i en ny jättemysig lägenhet! Vid midnatt fortsatte jag och M till nästa födelsedagsfest som hölls av en killkompis till honom. så två flugor i en smäll haha!
Nu har jag skrivit klart tentan  fixat och trixat, så nu är den inskickad och finito! Aaaah, trött bara jag tänker på det! Imorgon är de föreläsning 08.00 vilket betyder uppstigning 06 vilket känns okristligt tidigt, hoppas jag orkar mig upp.. FInns en risk att de inte händer tyvärr haah!

denna fina bild la min kära syster upp på facebook,
Förklaringen lyder. Jag färgar ögonfransarna därav de stängda ögonen. SKiten svider så mycekt så de rinner tårar vilket löser upp ansiktsmasken jag ahr så den flagnar upp som två bateman käpar på varsin sida om mina kinder. Därav ser jag lite smått skev ut. P skriker i bakrunden ta kort och jag hör bara att alla skrattar så dom kiknar. Tack att hela världen delar denna moment med mig. tack kära syster som lägger ut sånnahär bilder, och att du inte ens skämms! Men de kanske är mitt straff för jag råkade klippa din lugg alldeles för kort här om dagen.
Men man måste vell bjuda på sig själv ibland, jag är inte den som är den.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0