kallt

Igår laddade jag ner hela säsång, sesong, säsong, sesäng, aah fan de där orden igen, ni vet vad jag menar!
Hela säsong 4 av The Big Bang Theory! Det är ju sååå bra! Men man blir ju beroende. Vid midnatt insåg jag att jag borde inte se avsnittet jag precis börjat titta på för klockan var inte midnatt hon var några timmar efter de och bara några timmar innan jag skulle gå upp! men som tur i oturen startade inte bilen i morse eftersom de var fucking -27 grader så medan vi laddar batteriet slipper jag stressa och slipper åka buss! Aah! OM nu bilen får för sig att starta om en halvtimme, annars blir de kaos!!
Dessutom har jag börjat plugga körkotsteorin :) Jag har ju redan läst kursen så jag kan ju de mesta men för att repetera och för att fräscha upp minnet. Alla jävla totalvikt, brutovikter och hit o dit vikter man blir ju aldeles snurrig. Men insåg att de inte är långt kvar till teoriprovet såde var dags att börja lite. Halva boken kom jag igenom och antecknade de jag tyckte var viktigt så kännde mig vädligt duktig och produktiv! Klapp på axeln!
Träningsverken efter hoppningen i Måndags börjar kännas i måna lår kan jag säga, men de är en bra värk så ska inte klaga!

För första gången iår har jag långkalsonger, eller strumpbyxor under jeansen. Klockan är nu tio över 8 denna denna onsdagsmorgon och de är ju fan - 24 grader ute, vad sätter man på sig?? De är ju som att klä sig för en polarexpedition när man ska gå ut! Men strumpbyxor under, grovstickat, uggs och största jackan jag äger som gäller idag alltså. Dessutom ska jag hmta på dagis idag så lr ju frysa ihjäl innan jag hunnit hem om de jag inte klär på mig! Ooo längtar inte efter at gå ut kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0