It´s a dream

Jag är inte så duktig på att läsa andras bloggar, framför allt för att jag inte hittat någon som är riktigt bra eller någon som skriver om saker som är roliga att läsa. Så det händer inte så ofta att jag faktiskt gör det. Men idag satt jag och hade lite tråkigt och började därav läsa runt lite bara för att.. Som sagt jag hör inte hemma i djungeln men alltså herregud, är alla människor gravida eller 22 år och superframgångrika eller träningsnarkomaner eller totala modefreaks eller porslinsintresserade? Gravida människor till höger och vänster, profilmagar, hej jag åt en avokado idag SUPERMÄTT-bantningsmetoder, jag syr om alla vårens nya kläder och gör den personliga och AS SNYGGA!
Faan, är jag körd nu eller? Jag är varken gravid eller svältbenägen, jag kan fan knappt trä en symaskin.. ?!

För ett tag sen fick jag en annorlunda kommentar här på bloggen. En brud som tycker jag är blåst och tjock, och jag vet inte vad.. Men iallfall pointen är inte den, de är jättetragiskt att vissa människor måste tracka andra för att öka sin egen självkänsla, men jag skriver inte om hur du reducerar celluliterna på dina lår, jag skiter i om du äter Mcdonalds frukost, lunch, middag eller äter pinjenötter 10 gånger om dagen (dock kan man börja undra, skriv en blogg om det ;) hahaha) grejen är den att jag skriver för jag tycker de är kul. Ibland har jag tid, ibland inte. Jag skapade den här bloggen för att kunna skriva av mig alla agressioner jag hade på omvärlden (framför allt sl, elaka tanter och dagisbarn :P) jag ville skriva om roliga saker som hände, dela med mig eller bara för att de fick mig att skratta, och om de då kunde få någon annan där ute att också göra det så är det värt det i mina ögon! Ibland skriver jag om vad jag gör, ibland om hur jag irriterar mig på något.
Men du som läser, du ska ju läsa något du tycker om att läsa om. Inte fan skulle du sitta och läsa brott och straff för skojs skull :P så läs dom bloggar som ger dig något. Och tycker du personen i frågas blogg är dålig eller tråkig, jaa men LÄS INTE DEN DÅ! hitta en annan, sitt inte och tracka stackars personen som faktiskt sitter där kämpandes med sitt skrivande dag ut och dag in. Blogg är mitt sätt att förmedla mina (ibland underliga) funderingar, tankar och liv. Låt folk faktiskt våga skiva av sig.  Jag trackar inte dina dagdrömmar, så tracka inte mina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0