de blåser upp till storm

För en dag sedan var de barmark i huvudstaden, man började se spå som tydde på vår och allting började kännas lättare. Men så kom den, stormen, den 3 decimeter snö som igenbommade oss fårn verkligheten igen, vips på var vintern tillbaka. USH! Och det hade itne varit ett problem för mig att sl ställt in alla bussar alla tåg all form av frmakomlighet och att smhi avråder alla från att gå ut, om inte problem 1 uppstått att jag är sjuk, vilket leder till problem 2 att jag inte kan köra dagens körlektion vilket ger problem 3 eftersom jag inte kan köra måste jag ha en läkarintyg vilket ger mig problem 4 och 5 ge mig ut i stormen, be att bussen kommer, lyckas ta mig till närvården, få intyget och sen lyckas ta mig hem igen, ja de blev nog problem 6 och 7 där också. Herregud vilket soppa. Nu är de bara att hopps på att bussen kommer annars vet jag inte vad jag ska göra. Men kan inte förstå hur körskolan kan ens tycka det är lämpligt att låta elever ge sig ut i denna kaos, motorvägen står still, vägarna är igensnöade och även om de plogas så blåser snön dit lika fort.. Så vad gör man? Jaahaa du det är bara vänta och se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0