1 Maj

1 Maj, herregud, känns som 1 April bara var en vecka sen. Nu flyger verkligen tiden förbi och man hinner knappt med själv. Programmeringen har tagit hårt på en och skördat många timmar av våra liv. Äntligen skickade jag och Natta in vårt projekt i fredags och nu är det bara att hoppas på ett hyfsat betyg!
I Helgen har det jobbats. Jag har varit spöke i spökhuset på GrönaLund. Det var verkligen jättekul, vilken kick man får när folk blir så rädda :) Timmarna bara flög förbi! Igår var det valborg men hade inte mycke ork till att "valborgsfira". Men hemma hos M var det full rulle så åkte dit och fick träffa ett flertal släktingar. Med tanke på hur han har målat upp bilden av dem så var jag ganska nervös, men de var otroligt välkommnande, snälla och trevliga så de känndes jättebra :)
På min lediga söndag skiner såklart inte solen, men tur är vell det för jag ska försöka skriva min uppsats, måste måste måste bli klar, men man skriver lite sen tappar man tråden och då försvinner orken och då faller hela konceptet.. Men M slutar jobbet 16.00 så ska härda fram tills dess den blir det pause!
1 Månad kvar till sommarlov :D
Fast då ska jag jobba heltid så blir kanske inte riktigt sommarlov men ingen skola iaf, lite kan man var glad åt.
Ny kurs börjar imorgon, håller tummarna att den inte blir dödssvår och tar all min tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0