söndag!

Vad hände med dagen? Planen var, skjusa mamma och M till jobbet, åka hem, gå ut och springa, komma hem, börja på hemtentan. Resultatet, skjusade, kom hem, satte mig på altan och läste skvaller, gick in, läste igenom arbetet till hemtentan, åkte till kista, shoppade, kom hem, åkte och hämtade mini syster, ska nu åka och hämta mamma.. kontenta, Inget plugg!
Kan meddela att mitt ansikte är rött av solen iaf, den tar verkligen nu. Har en röd fyrkant över bröstet där tröjan gick haha! snyggt! Dessutom fick jag lite gjort. Både jag och systeryster köpte födelsedagspresent till mamma, sen fixade jag halvårs present till M, sen gick de kanske lite utför i form av bodylotion, ansiktsmask, mascara, sen blev det värre tröja och bikini .. jag stannar där, eller mitt samvete stannar där..
Men bikini :) Wihoo! Har så grymt svårt att hitta bikini som passar och denna kanske inte är ultimata men den var så snygg så de spelar ingen roll + man måste ju ha en bikini så de var ju inte ur slös kassan!
Nu ska jag ha lite spa för mig själv, fixa naglarna, lägga ansiktsmask och kanske färga ögonfransarna om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0