1 april

AAAAAHHHHHH! blir galen på att allt inte vill funka!!! Har ju kontaktat admingrejs osv men ändå blir de fel på vissa youtubeklipp BAJS!!!!!!!

NYa avsnittet av The Big Bang Theory släpptes idag! Såklart var de på min dator mycket kort där efter, aaah bra!!!

Eftersom positlappen på mitt skrivbord visar att de flesta av serierna jag följer inte kommer upp förens en längre framtid stod jag åter igen vi fruktans vägkant... jag kännde abstinensen kicka in, hur adrenaliet pumpa och hur begäret spännde. men så kom jag på att jag kan ju se hela gossipgirl så nu har jag lite att göra, eller jag har sätt en hel del men hela det här gossipBOY intärna fenomenet som försigår i min klass ger men någon sorts dragning till att se senaste säsongen :)
M jobbar som en tok så jag är bara hemma och vilar. skönt för sov typ 5 timmar inatt.
Var ute och äventyrade med bilen i snökaoset som uppkom strax innan midnatt ush var vidrigt! Men skulle in och hämta mamma, vägen in såg jag ingenting och vägen hem var de så slaskigt att blien bara gled åt alla håll..
Ushpush! FÖRSTA APRIL!
Nu ska de bannemig bli vår!!

Åååh 1 April, jag har faktiskt inte lurat någon. Natta försökte lura mig imorse men jag gick inte på det och va istället påväg att lura henne tillbaka på henens egna ljug, men hon han ringa och ba APRIL APRIL innan haha!
Men hon bjöd på super god hemmagjort typ tårta!!! Oreosbotten med smällt marabou och digestive sedan frysta och voiala! Gottgott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0