Friday!

Okej, magsjukan check! Fortfarande lite seg men orkar iallfall röra mig haha!
 Hoppas de var avklarat för den här sesången
 (åå nej inte dedär orden igen sesong, säsong, ää skit samma you get the point)

Gick tillbaka till skolan idag, kännde att jag iallfall bidrog med lite till min kära grupp!
Men vi fick tillbaka betygen på uppgift 1a och 1b och de vart whait for it ...
HÖGSTA BETYG!!!
Känndes såå bra, som en kick in i nästa uppgift som ska in på Måndag.
Tror alla var lite oroliga ifall vi hade gjort rätt och så men de gick ju bra!

Invigde mitt nya mörkgröna nagellack på middag med Mari och Patric, god mat, vin och sällskap!

Vart en bra fredag trots allt!

Blev förvånad hur bra den blev, och färgen vart jättebra och trokade snabbt! Nice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0