UPP sen NER, Tack!

Nu har vi fått NOG!
Okey boys dags att hårddra och generallisera!

Hörrni killar, hur svårt ska det egentligen vara att fälla ner toasitsen?
Jag vet att inte alla killar står upp eller att det inte är alla killar som inte kan fälla ner sitsen heller. För det finns en del killar som är helt på "vår" sida. En tackande hälsning till er.
Men egentligen hur svårt kan de vara? Om ni ändå kan fälla upp den, vad är då ansträngningen i att fälla ner den? Och de är ju inte svårt att missa heller! VI har inte fällt upp någon ring så varför ska vi behöva gå in på en toalet och mötas av en helt öppen toa? Vet att kanske många inte ens tänkter på det eller kanske inte förstår vilket irritationsmoment det är, men de kan jag säga att det ÄR det! Dessutom, jag som är lite bakterie-rädd av mig vill inte behöva hålla på och dra ut massa papper och fixa bara för att fälla ner ringen de första jag gör.
Och det är inte bara toaletter som används av båda könen, det finns även andra killar som inte vill behöva möta en uppfälld sits. Så gör en gemensam insats och fäll ner toa ringen OCH locket, tar en sekund och ni slipper en massa arga tjejer efter er! Överens?

De är eneklt, fäller man UPP den, fäller man sen NER den. Tack!



Annars får vi ta till med hårdhandskarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0