Taking over the world!

Så vart det Söndag.. Vad fort denhär helgen vi har en gång i veckan ska gå! Men har faktiskt sätt Gudfadern nu, och inte bara ettan utan också tvåan! Såååå allmänbildad alltså! Hade sätt trean också om filmerna inte envisades med att vara hundra timmar långa. Men bra betyg får den faktiskt, om du läst bloggen för länge sen vet ni min maffia period, när jag var helt inne på att "gå med i maffian" och jaa, några av dom känslorna fick jag vell lite tillbaka, de kan jag inte undgå. Det är nått med dedär med makt alltså, eller om de bara är att man är lite pistol-tänd haha! Men samma sak med Wallstreet, jag taggar verkligen till när de kommer till vissa saker, då händer de nått med mig. Jag vet inte om det är makten, pengarna eller makten och pengarna som gör det!

OO min syo borde se det här jag radar ju upp värsta framtidsplanen, nu kan hon slänga sina landskapsarkitektplaner för mig i väggen. Nej syo-Ingrid jag ska inte bli varken landskapsarkitekt eller lärare, jag ska bli maffiaboss, och utan utbildning gör jag tydligen ditt jobb bättre än du också så jag slänger in syoguid på köpet där! Aah skönt nu hade man de problemet ur världen, nu ska jag bara hitta någon att bossa över (de lär ju gå fort) så var de klart då haha!
Pratade med Jasmin här om dagen och vi pratade om filmen Wallstreet, och kom fram till att jag gillar de därmaktspelet eftersom att jag nog är lite maktgalning! Tur att jag inte levde på 1500-talet för då hade jag vell försökt erövra världen eller nått i den stilen, de är ju liksom lite svårare nu för tiden. Dock tror jag jag har bättre utgångspunkt än Hitler eller grabbarna. Jag vill varken förinta eller riktigt ändra, jag vill ju bara bestäma! Och de blir ju så bra när jag får göra de, så vad är engetligen problemet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0