Stressad någon?

Så snön smällte och det blev .. varmt igen :S vi gick från minusgrader till plus tolv en söndag kväll klockan 11?!
Förvirrande? Ajja de är bara att hänga emd i vädersvängarna, ena dagen fryser du så mycket att du tror skelletet ska stelna och andra dagen svettas du indränkt i halsdukar och långkalsonger. Så vi får vell börja med att ha på oss en outfit och ha med en annan beroende på om de är kallt eller varmt haha!

Dåligt på att uppdatera har jag varit, känner mig som en hamster springandes i mitt lilla hjul. Uppe innan solen frukost skola lunch skola skola skola hem träna städa sova skola.. Har varit en hel del sista tiden och känns som de ända som skiljer dsv från mitt hem är min säng. I lördags skrev vi iallfall vår andra tenta (mördarblick till den som schemalade tentan på en lördag) skrev tills tiden nästan var slut och lyckades med en krampande arm få ur mig 15 sidor. Så nu är de bara hålla tummarna att nått jag skrev är rätt haha! För det är de som är så svårt. Betygskriterierna är så luddiga, skriva självständingt, hur fan skriver man osjälvständigt. Skriva uttömmande, ja men vem fan bestämmer när man skrivit tillräkligt uttömmande för ett visst betyg? Fritt..? wtf? fritt seriöst hur tolkar man ens de? så de är vell bara hoppas att det finns någon liten tenta-gud som tycker min tenta var bra haha!!

Tentan firades iallfall med ett par nya svarta jeans och sen fest hos Pontus! Trevligt trevligt!!! Dock kännde jag mig helt slut redan vid tolv, pansis varning men har man spluggat konstant i flera veckor morgon till kväll och sen äntligen är klar, känndes nästan som man gått in i en vägg och försökte få kroppen att förstå att den måste svänga, kroppen nästan skakar och de känns som man är utanför sin kropp. Fick världens läskigaste händelse efter tentan, såg ingenting åt sidorna och de började blixtra framför ögonen, höll på i säkert 20 minuter innanjag ens vågade berätta för Jasmin, jätte obehagligt såg knappt hälften av allt, så de blev en taxi en och sen ta de lugnt i någon timme.

Sen ställde vi ju tillbaka kolckan inatt, härligt en timmes extra sömn, emn vad hjälper de nu när jag ska upp om 6 timmar, ska ha bläddrat igenom hela boken till imorgon när nästa kurs börjar, bara ett problem, jag ahr inte ens köpt den!

Nej nu måste jag tvångssova! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0