Maginfluensa

Igår skulle vi ha börjat med vår nya uppgift i grupparbetet samt skulle jag börjat mitt första pass i repan. men vad händer, jo Michelle blir magsjuk. Så nu har jag legat helt död i över et dygn och bara kräkts och kräkts. Haft sånna ernoma värkar och smärtor i magen att om någon hade gett mig en pistol hade jag bara skjutit mig själv. Har även försökt mig på att ställa mig upp vilket resulterar i att jag antingen svimmar eller kräks eller både och. KUL! Jag som inte alls har en miljon saker att göra. Tur att jag har en jättera grupp som ställer upp! Vet inte vad jag hade gjort annars, kan inte ligga här och plugga heller då jag blir aldeles för yr och snurrig. Mår dåligt för jag inte äter men kan inte äta för då kommer de upp igen, om ond cirkel.. Igår kväll var jag tvungen att ta mig från soffan in i sängen och fast jag hade hjälp och de svartna några gånger för ögonen känndes de som jag sprungit ett lopp. Ont i hela kroppen har jag också, ligger här som en uttorkad gruka och lider. SOm tur är har jag min favoritkill att mysa med. Tussen ställer upp med mycket gos, det är tur att han inte är som andra katter!
Blä jag vill vara frisk, är heldre i skolan och pluggar och jobbar än mår såhär kan jag säga.
Missar dessutom föreläsningen. Gah varför jag varför nu?!


För att inte sitta och kopiera och sno alla bilderna från i lördags från Jasmin så kan dom tittas på på Jasmins blogg ://misspersian.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0