Lilla landet lagom täcks sakta av ett vitt täcke

Dagen vi alla hoppats på skulle komma i november anlände idag till huvudstaden.
 22 oktober 2010 föll första snön, och oj vad de snöade. Tittar nu ut genom fönstret och (tyvärr) ligger snön kvar. Jaha, var vintern här nu då? Alla förstod vi att vintern var påväg men ska vi behöva stå ut med snö och slask redan från oktober till vad mars?
 5 månader av slask och kyla, vart är vi påväg :S om de ska fortsätta på de här viset kommer vi ha vinter året runt innan jag hunnit fylla 30. Burrr.... 
Vi har själva satt oss i denna situation med klimatförändringar osv. men vad har egentligen jag gjort för att molnen över Sverige ska vara obefintliga så artis-kylan tränger ner värre än vanligt i vårt nu vittäckta land. Vad har jag gjort för att de ska snöa i oktober.. Jag bara sitter här och FRYSER! Om vi ska hårddra det lite borde USA bjuda alla nordenbor på varma jackor, uggs och en livsförbrukning på kaffe och solariumpoletter.



Jag fryser när jag vaknar, jag fryser hela morgonen, jag fryser hela dagen igenom inne som ute och jag fryser till middag, hela kvällen små fryser jag och jag fryser när jag ska sova. Är det bara jag som fryser så jäkla mycket? Hur kan de ens vara möjligt att frysa så mycket som jag gör? Min kropp måste ju få en enorm träning då jag spänner mig konstant dygnet runt av gåshuden som sprider sig från ryggen upp över nacken, över armarna och ner på benen. Nu flyttas de in i fliströjor och långkalsonger och dom åker av lagom till påsk!
Den som klagar på fliströjor ska dö, för nu fryser vi!!!!
Där David Batra har du en till arg lapp att lägga till i din samling som blivit storsäljare, vi kan diskutera priset senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0