Tiden flyger fram

Så jag har varit sämst på att uppdatera, men den gradvis ökade kylan samt mörkret har gjort min kropp till sen seg zoombie som vars främsta mål bara är att överleva. Nu börjar jag äntligen vänja mig vid att solen inte går upp förens 8 och att jag är trött som ett barn redan vid 8 tiden på kvällen. Den nya "underbara" kursen i skolan har tagit all fritid samt alla sjukhus besök med mitt infekterade lillfinger, men efter 2 veckor äter jag nu inte längre pencillin samt slipper nu att gå varannan dag till doktorn! Samt börjar jag kommma mer överens med min kära grupp, vi har gått och blivit grupp 3 och de börjar faktiskt funka. I början var de svårt, alla skulle lära sig förstå alla och acceptera varandra vilket dagligen eskalerade i en daglig strid . Till slut tror jag inte ens vi bråkade med varandra för att vi hade bra idéer utan bara för att ha rätt. Men två seminarier har resulterat i ett antal aktivpoäng och vi har nu börjar förstå varandra och jag tycker faktiskt att de går riktigt bra i vår lilla grupp!

VI fick även tillbaka våra senaste tentor, äntligen spänningen och nervositeten ahr legat i luften de senaste veckorna och det var de ända samtalsämnet i cafeterian idag. För en gångs skull var jag riktigt nöjd med ett resultat vilket var ett tag sen sist!

Har även jobbat endel i repan vilket är kul och jag börjar äntligen lära mig saker. Vågade svara i telefon flera gånger igår så känner mig riktigt duktig. Samt har det hunnit med lite mys med mina kära bröder då jag hämtat dem på dagis! Hög mysfaktor!

Men nu är de fredag, jag har suprise suprise lagat mat. fetaost fyllda köttfärsbiffar med klyftpotatis och tzatsiki blev det, gott var det också! Klapp på axeln!! Nu blir det mys! Imorgon ska vi göra ett försök att åka skridskor, får vell se hur de går, det var ju ett tag sen sist!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0