kock Michelle?!

Jag vet inte vad som har hänt emn senaste tiden har jag lagat en hel del mat. Det har varit fetaostfyllda köttfärsbiffar med klyft potatis, tacos, igår voknudlar med kyckling och idag blev det favoriten fiskpinnar med skruvar!! Aaah är man lycklig eller är man lycklig! Detta kan visserligen bero på att jag varit så mycket hemma hos M och därför tvingas man laga mat. Men jag tvingas ju inte! Okej jag tycker inte att det är Jätte roligt, och jag står fortfarande fast vid att om maten tar längre tid att laga än att äta är det inte värt det. Så varför lagar jag nu mat? Märklgt fenomen det här, men tro inte att de kommer bli någon vana. Det är nog bara överlevnadsinstinken som sätter fart. Förelevnadssteg 1. drick vatten (risk för uttorkning)
2. koka vatten för att slänga i pasta (kolhydrater) 3. Ta fram den där stora tunga halvplatta saken och stek kycklingen (protein)
4. Hacka tomat och gruka (vitaminer)
Mission completed vi har lyckats hålla henne vid liv en dag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0