Voodooo

Ahh! Gor nast sista kvallen pa jobbet nu, sista imorgon!
Var ute pa liten powerwalk igar och har traningsvark i ryggen nu haha!
Men som Kevin sa om de gor ont sa maste det ju vara bra hahaha!!

Regnet fortsatter att falla ner over oss, herregud snalla sluta!! Sa blir formodligen ingen trip till
fraiser da vadret inte ser sa lovande ut. Dock forsoker karoliina fortfarande overtyga mig om att vi ska gora skydive men vi far vell se! men annars ska nasta vecka, min sista vecka pa resande fot bli en av dom basta! Oo yeas, inte ens vadret kan dra ner mig, forutom att jag inte ahr nagon solbranna kvar :( men vi ska ha kul anda haha!!

Fick en liten docka (ser ut som voodoo docka haha) av Robyn idag, hon sa att jag skulle lagga den i mitt drixsglas och sa skulle de ge tur, sa vi haller vell tummarna, men lilla gertrud ligger iallfall dar i mitt glas och beblandarsig med mynten sa de kanske funkar iallfall! Annars sticker vi nalar i den haha!
nej maste nu tillbaka och servera alla partyglada (fulla) manniskor!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0