Valkommen tillbaka solen, du har varit saknad!

Vaknar upp med ett ryck efter att hort nagon spela sackpipa. Oppnar ogonen, klockan ar bara 10. det ar ganska ljust i rummet for att vara sa tidigt.. Fran hogtalarna hor jag receptionisten ropa ut att man maste cheka ut innan tio! Sa cheka ut alla som inte vill betala for en till natt, sen pladdrar hon pa men avslutar; Och idag ar det antligen soligt igen. Jag bokstavligen hoppar ur sangen och springer ut pa balkongen, dar finner jag Jess och kallan till Sackpips musiken, nej det ar inte jess som spelar sackpipa aven fast hon ar fran skottland, dock ar hon aldeles ekalterad nar vi ser langst gatan gar forst en man som spelar sackpipa, efter honom kommer en stoor parad full med typ arbetare (de hade orange och gula vastar) som skriker nagot sojm tar oss bada ca.5 minuter att fatta vad, och sa har dom varsta marshen. Ganska kul, tar dock nagra sekunder innan jag inser att de faktiskt ar klarbla himel ute, inte gra, och nastan inga mol, och SOOOL! Det ar SOLEN! Av lycka springer jag in i Karoliinas och Lisas rum, vacker dem bada med ett stort smile och sager DET AR SOL UTE, Vi maste till lagoonen!!!! Lisa som typ inte sovit nagot de senaste natterna (och sist vi drog med henne till stranden flagnade hon i 2 veckor, och hon har aldrig flagnat i sitt liv tidigare haha ups!) Sa hon hade inte direkt varldens entusiasm, men karoliina sa, ar det men leende pa lapparna och de tog itne lang tid innan vi var ut genom dorren pa var vag, (eller lite for lang tid hahan :P) Sa hela dagen har vi spenderat liggandes vi laggonen och tagit de lugnt i solskenet, sjalvkalrt hade jag massa solskyddsfaktor och min kara hat med mig/pa mig.. Robyn kom och joinade oss ocksa, som dessutom hade med sig musik och hogtalare, Saaaa harligt!!

Ja var sovande situation har andrats (antligen ahah) kate har antligen (sorry hun) akt upp till Carins vilket betyder att jag numera inte sover pa golvet langre (dock var det nara till golven nar jag foll ur sangen) Sa i ena rummet sover nu jag och Jess, de andra tva sangarna anvander vi som forad till vara klader hahah. Och i andra rummet sover Karoliina (som for forsta gangen har en nederslaff) Over Henne Lisa, och sen Anna o Alexa. Saa mysigt! Igar kvall hade vi lite tjej kvall, robyn var over och fixade mitt har, sen at vi cesarsalad (vissa av oss pizza) som vi bestallt, sen spelade vi monopol och at aldeles aldeles for mycket chokland, dessutom tvattade jag! *stolt*

Ikvall kanske vi ska till the vallie och dricka drinkar!

Och Snalla Snalla Solen, stanna (iallfall tills jag akt hem) Vilket foresten bara ar 5 dagar kvar tills jag lamnar Australien och 6 dagar kvar tills jag ar hemma, tiden har gatt fort! Men kanns som sista veckan nu gar valdigt sakta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0